Tuesday, September 24, 2019

Akhir September 2019

Lamanya tak update blog...

Macam tu la bila terlalu lama tinggalkan bidang penulisan a.k.a luahan perasaan di sini.
Entah macam mana tiba-tiba jari ini terklik pasal blog sendiri di internet...

Satu-persatu cerita blog aku baca semula.. kenangan-kenangan lalu mengimbau kembali di ruang mata aku..
Telah terlalu lama aku tinggalkan dunia radio amatur... 

Punca utama aku buka blog adalah dari rakan-rakan radio amatur.. nak update aktiviti rakan-rakan radio kononnya...

Sebab tu mula-mula nama blog aku adalah 9W2MEX.blogspot.com..

Tapi sejak aku dah tinggalkan dunia radio amatur, dan masuk ke bidang kerja di bawah kerajaan Malaysia ni.. aku dah semakin kurang berblog..

Mungkin juga sebab ada fb dab instagram..

Tapi dua saluran tu macam terlalu terdedah kepada dunia aku.. pas tu bila fikir-fikr balik... elok juga aku hidupkan semula blog aku ni.. private sikit rasa.. walau pun orang lain pun boleh baca..

Biar la.. blog aku kan... suka hati aku la nk tulis apa... Pendapat aku.. kalau kjorang tak setuju... ada aku kisah???

kiki.. jangan marah arrr....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...