Tuesday, September 24, 2019

Hari Konvo di UPSI




Hari Konvo Mangah

Aku pun tak ingat bila peristiwa ni... bila tengok preview... bertarikh 25 September 2014.. punya la lama aku simpan dalam draft blog ni... 5 tahun daa....

Mesti nk tulis macam-macam tapi tak sempat.. Sempat masukkan gambar aje..

Apa pun aku ambil keputusan untuk post jugak hari ini... kurang sehari bagi tempoh 5 tahun... sebab hari ni 24 September 2019....

Kira ok la kan... 

Anak-anak kecil lagi... Razyn dan Hafzy pun bulat lagi masa ni... sekarang dah kurus tinggi...

Habis semua adik beradik datang meraikan konvo mangah.... huntung la mangah.. dapat banyak mungaaaaaa

Munga ni saja dari family aku.... bayangkanlah....

Tapi rasanya ada jugak yg beli untuk diri sendiri kot... haha.. aku pun dah lupa....

Raisya 5 tahun... Baju tu hadiah dari matam.... suka la tu pakai kembang-kembang...


Tu dia... habis semua borong mungaaaa....


Asa dah penat tunggu mangah keluar dewan.. haha


Tu dia.. rasanya sebab harga bunga dia jual murah-murah... sebab tu semua geram nak beli...


 Ngan mok de.. Family kita orang konker ruang ni... haha

Bergambar lagi...


Ngan mak teh... wajib bergambar...

Dan lagi...

Dan lagi...

Dan lagi...

NI masa dah habis majlis.. kitaorang dapat masuk dalam dewan....

Dah dalam dewan... kumpul ramai-ramai..


Dengam MAngah.. Raisya tak pandang kamera plak tu.. ralit tengok orang ramai kot...

Ni gambar kitaorang ramai-ramai pakai stick kamera.. masa ni tengah keghi guna stick camera... haha

LAYANNNN.....

Keluarga aku memang sporting dan supportive... i luv my family....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...