Monday, September 8, 2014

#Throwback..1/2014 - Majlis Cukur Jambul Raisya Humaira Ogos 2013



Inilah buaian Raisya Humaira....  Kira majlis cukur jambul paling grand antara keima-lima anak aku... siap tempah bagai.. selama ni aku buat sendiri je.. Agaknya dah rezeki Raisya kot.....

Nama pun throwback kan... so aku ingat-ingat lupa tarikhnya... Buat dalam bulan 8 kot...  Masa tu Raisya dalam 3 bulan lebih... itu sekadar ingatan aku je lah....nanti aku tanya kekanda aku... dia mesti ingat tarikh sebenar majlis cukur jambul ni.... teruk daya ingatan aku nih..adoyai...


 
Kumpulan marhaban yang dijemput khas dalam kalangan orang-orang Raub... Majlis ni aku buat kat umah kekanda Radiah aku... Dia kata nak buat sekali dengan majlis doa selamat dia... kira majlis 2 dalam 1 la ni....

See...... Hanin dah duk siap-siap kat buai.... Katanya dia nak buaikan Raisya nanti...




Close up...
Dan lagi... marhaban ya nur...

Dan lagi.... Aku suka kumpulan marhaban ni.... bacaan dia sedap dan pelbagai...

Dan lagi.... Hanin check Raisya ok ke tak dalam buai... senang la mama lepas ni....


Tu dia... budak comel mama sporting abis masa duk dalam buai ni... Diam jer...


Agaknya dia pun terkejut tengok buai dia macam tu rupanya... Jangan memain tau...  Quzan dan Nano dah tempah nak pelamin macam tu.... erkkk..... pelamin??

Auuummmm cakkkkk....
Tu dia... pandang mama dah....

Macam ni la rupa buaian tu.. ambil gamabr dari jarak jauh sedikit ... ada yang kata macam keranda... ade ke?? Punya la lawo tu... siap ada lampu lip lap lagi.... cissss tak patut diaorang berpandangan macam tu... sedey aku tau...

 Sebahagian goodies yang nak nak diberi kepada para tetamu....  Special dari Kay Ell tu.... hihi special la sangat....

Dah abis majlis aku pun bergambar la pula dengan my hubby.... see... lomantik tak kami???


Harap jangan jeles kay.... keh keh keh perasan....


Angle ni aku suka... kalau dah gambar senget-senget macam ni tak de orang lain la yang ambik... Mesti hasil kreativiti Dyna.... emm tau dah...

Gaya lain plak... masa ni majlis dah abis... sebab tu banyak gaya kami buat... kalau orang masih ramai tak sanggup nak buat macam tu... segan....

I love this picture...... seriously.... Nak cakap macam mana ye... kira gaya dan kedudukan kitaorang tu macam sweettttttt sangat... Love it..love it..love it.... ah sudah.. over la pulak... 

 Inilah tuan rumah a.k.a kekanda aku.. Radiah @ matam, cikgu sekolah SRK Raub.... terima kasih matam sebaba sudi pinjamkan rumah bagi porak peranda pada hari itu.. Jasamu dikenang.... hihi

Matam dan CD.... CD kalau bergambar memang payah nak suruh duk diam... sbb tu matam kepit macam tu... hihi

See... ini buktinya... bukan boleh nak jadi model langsung... suka hati dia je nak buat aksi apa.... adoyai... CD...CD....


Hanin... cam biasa suka buat aksi kucing dalam cerita SHREK tu... apa nama kucing tu ye.. aiseh.. lupa lak...

Bersama nendaku... Hajah Zamrot.. masih sihat dan kuat diusia 88 tahun....

Bersama nenda dan sepupu aku.. si kembar.. kalau tak salah ini si Hana.. hehe... Kalau Huda... mintak mahap la ye.. sapa suruh lahir kembar seiras... kan payah nak cam tu....


Aku dan Hanin.....bersama Raisya di dalam buaian....

Ini si comel aku.. dah kluar buai dan dah tukar baju....




Budak bulat.....

Dan gambar-gambar seterusnya... Layan je la ye....






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...