Wednesday, September 3, 2014

Selamat Datang ke Dunia Raisya Humaira ( Lambat Publish daaaa....)




Inilah buah hati aku yang ke-5. Lahir pada 2 Mei 2013 jam 11.45 pagi. dengan 3.83kg di Columbia Asia Puchong... Anak yang paling chubby masa lahirnya...  Sebaik saja lahir doktor tunjuk kat aku baby girl aku ni... Doktor siap kata.. amboi tembamnya baby... Hahah memang ketara sangat bila tengok tang pipinya sangat gebus dan labuh... memang chubby sangat-sangat la pendek katanya.. 


 Lepas seminggu lahir... Raisya kena jaundis... emmm boring tul.. kena hantar ke hospital la pulak... Part yang ni aku paling lemah sekali.. Walau pun dah anak kelima, tapi air mata aku tetap mengalir sebab dia kena warded ... nak letak bawah lampu biru tu... Tapi pengalaman kali ni lain sikit... anak sebelum ni (Dyna dan Hanin) aku boleh temankan diaorang di hospital.. tapi kali ni Ibu tak boleh duduk sebilik dengan baby...
 Ni gambar masa aku datang ke bilik masa Raisya kat bilik kuarantin tu... apa nama bilik pun aku lupa.. hehe  Masa ni baru lepas bf raisya... rindunya la pada raisya tak jumpa semalaman.... huhu camtu la kasih sayang ibu kan???
 Satu posing istimewa dari Raisya dan Papa... Eee... geramnya tengok pipi dia....

I'am a girl....

 Ini gambar lepas lahir.. biasala budak kecik kena balut cam tu... bilik ekon sejuk....

Raisya dah 3 bulan...

Rindu senyum Raisya waktu ni..... dah pandai respon bila orang agah dia...

Rambut cam Trojan...

Ambil gambar dari atas... asyik dr tepi je.. skali skala tukar angle la pulak kan....

 Hanin paling gembira dapat kawan baru.....

So cuteeeee...................... (sape lagi nk puji kan)


Masa kenduri cukur jambul.... di rumah matam.. thanks matam kerana sudi pinjamkan rumah untuk majlis Raisya....

Pose ietimewa....

 Sekali pandang... mata Raisya kecik sebelah ke?.... emmm

 Tu diaaaa.... 2 pusar kat kepala... orang kata budak yang ada 2 pusar kalau dia pelihara ternakan rasi a.k.a boleh menjadi.. pendek kata boleh jadi pengembala ternakan yang hebat, cemerlang dan terbilang la...

 Masa ni matam datang ke rumah melawat Raisya... Sekali dengan kak Tik... Sbb tu ada gambar CD yang tengah berangan tu....

Sweet dreamz sayang....

 Kasih seorang bapa....Sekali tengok... pipi sama-sama tembam daaaa

Tang pipi yang tah tahan tu....

Papa mithali... thanks sayang mandi dan uruskan baby kita tanpa jemu dari yang pertama hingga yang kelima...  Really appreciate dats!!

Budak suka mandi....

Dah siap mandi... dah wangi... dah comel....

Semoga jadi anak solehah yang membanggakan mama dan papa.... aamiinn....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...