Wednesday, September 3, 2014

Dah nak hujung tahun... Dapat bos dan 2 pegawai baru..

Assalamualaikum...

Lamanya aku tak menulis di blog ni... Nak mulakan semula tapi tak tahu nak start dari mana... Hihi... sibuk sangat la kononnya tu sejak bekerja di Jabatan ni agaknya....

Sebenarnya kerja hakiki aku tak la busy sangat... cuma yang memenatkan tu banyak program nak kena handle dan pastikan ianya berjalan lancar.. Ingatkan kat sekolah aje banyak program nak kena urus... rupanya kat Jabatan pun sama juga...

Tapi tak pe... sku suka libatkan diri dengan perkara-perkara macam ni.... banyak pengalaman baru akan dapat...

Hari ni nak update pasal tempat keje aku...

Semalam (2 September 2014) aku akan dapat bos baru...bos dari Bahagian Perkahwinan ditukarkan ke Bahagian Pelajaran... Tapi setakat hari ni beliau tak masuk lagi... dan pada hari ini bahagian aku dapat 2 nama pegawai baru... seorang perempuan dan seorang lelaki... yang perempuan dah taaruf pagi tadi tapi yang lelaki tak masuk lapor diri lagi... so tunggu aje lah...

Diam tak diam dah 2 tahun aku di JAWI ni... Nasib aku baik sebab dapat penolong pegawai yang sangat-sangat pandai buat kerja.. so sikit sebanyak dapat ringankan tugas aku memikirkan masalah dan  kerja-kerja yang tak pernah berkurangan saban tahun... 

Kerja aku... bila boring kat ofis... sokmo berselfie.... ah parok...


 Sempena majlis khatam Bahagian Pelajaran... tahun 2012... lama sgt dah.... hihi


Masa ni berselfie sebab tengah bosan tahap gaban.....

 Ni gambar suka suki aje... Nampak tak bekal aku kat belakang tu.... beli kat cafe bawak atas... bila-bila lapar boleh makan.... hihi


Ni satu lagi... selfie bagi la kat aku.. staff tak nampak... so boleh la aku selfie dalam bilik... kalau dia orang nampak pun apa salahnya... aku ajak la diaorang bergambo skali ngan aku...

Haaa... nampak tak....??  bijak tak aku..?? .bijak tak aku...??. haha



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...