Thursday, September 8, 2011

Selamat Hari Raya kepada yang berjaya menghabiskan puasa sebulan jer...

Assalamualaikum....
Emmm..... Lamanya aku tak update blog aku ni.... Dek hambatan waktu yang memang menghambat urusan harianku... Dari sehari ke sehari nak update blog... tapi bila buka je blog, tak sempat nak sign in... tutup semula...

Macam tu la dari sehari ke sehari.... Ini pun sebab hati rasa nak cerita macam-macam kat blog, tapi tak keluar juga ceritanya.... Haha... cerita la sangat ok

Hari ni cerita yang aku akan sampaikan ialah aku mengalami penyejatan yang agak teruk selepas aku mengunakan produk Losyen Ibu Halimah.... Hahaha... Ini semua akibat menerima pengesyoran dari rakan sekerja yang menyatakan losyen tersebut memberi kesan yang amat membanggakan setelah menggunakannya....

Aku pun apa lagi.... terus mencubanya malam tadi ( walau pun tak bayar lagi... Terima kasih Kak Freeda sebab bagi guna sebelum bayar... huhu)

Hasilnya.... aku telah melalui proses ulang alik ke t****s lebih 5 kali...
Nasib baik hari ni tak pose nam... Kalau tak, mau lembik aku hari ni...

Walau pun aku penat ulang alik... tapi aku juga berpuas hati sekiranya hasil yang akan aku dapat nanti, membanggakan diriki dan cik somi ku huhu.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...