Saturday, September 17, 2011

Jamuan Raya.. closed house...





Fuh... Alhamdulillah.. selesai suda tugasan untuk hari ini...
Ada apa yek,, nak tau??

Hehehe.. sebenarnya pagi pagi tadi aku ada Taklimat Kursus Induksi Sistem Saraan Baru kat Hotel Goldcourse Klang...  Kalau ikut jadual taklimat bermula dari jam 9.30 hingga 12.30 tengahari... Tapi Penceramah aku tadi sporting sikit.. Kami habis jam 11.30.. so boleh la aku balik awal.. huhu

Balik awal pun ada tugasan kedua.... iaitu singgah Carrefour dekat umah tu dan beli sikit lagi barang utk jamuan closed house aku untuk hari ni... Hahah... Orang lain sume wat open house.. tapi biasa la kan aku kan suka kelainan....

Beli pun apa jer... Nanas dan beberapa barang yang tak berapa penting, tapi tak penting pun kena bayor juga kan??? kan?? kan???

Sebenarnya hari ni junior aku dari SMA Al Khairiah Temerloh dulu nak datang umah.... Dah lama betul tak jumpa... adalah dekat 15 tahun kot... So aku masak la sesikit apa yang patut.. Terima kasih Zainal n Family kerana sudi singgah ke teratak lama kak Miey nih....

Zainal n the family... include me n my lovely family... without my 2 boys... n my eldest jadi photographer.....
 Danish (anak Zainal) dengan my boy n Hanin....

Pastu alang-alang dah masak, ajak la staf aku sekali.. Zana n Family... pastu ajak sekali kawan2 hubby aku... Aku ada ajak sekali adik ngan abang aku... tapi mereka tak de rezeki la nak merasa masakan aku kali ni.... Ade je hal memasing...


  Zana n the famili....












My hubby's friend....



Pas tu tugasan ketiga... Kena pergi jemput Kak Ngah aku kat Wisma Pandu Puteri PJ (dekat UM) then hantor dia ke Pekeliling....  Dia nak balik Raub pulak... Masa tu jam dah 6 petang.. nak kena rushing balik umah.. Hubby nak bukak pose....

Cian Hubby aku, time dia pose tu la aku buat makan-makan kan??? Hihihi... sebab tu aku buat closed house.. kalau aku buat open house, mau dia berbuka tadik... huhu

Itu jer la entry untuk malam ni...
Aku nak layan muvee kat HBO plak....
Segala gambo-gambo akan aku upload pada entry akan datang... Tengok tahap kerajinan aku jugak hahahah

Kay... mata pun  dah ngantuk ni.... Rasanya muvee yang tengok aku sat lagi... huhu











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...