Tuesday, November 30, 2010

Sepetang di KMS

7 Nov 2010.... Tarikh yang sama aku masak tempoyak patin ... huhu

Petang tu, aku diminta oleh anak sedara aku agar mengambil dia di hentian Putrajaya sebab nak balik ke matriknya semula.... Dia dari Raub... dah habis semester break, so kena la bertapa semula kat matrik.. huhuSo, ini la tempat dia belajar.... Aku bawa semua anak-anak aku untuk mebangkitkan perasaan ingin belajar bersungguh-sungguh hingga menara gading.. (walaupun anak aku baru berusia 1 - 7 tahun...) huhu

Aku sampai kat sini dalam lebih kurang jam 6 petang..... Matahari pun dah nak beradu tu...
Tapi gambar ni aku ambil lebih kurang jam 7...masa aku dah nak balik ... dah nak maghrib pun....



Macam biasa... aku mesti amek gambar buat kenang-kenangan... Dan signboard tu pula nama asrama di mana anak buah aku duduk... Katanya itu nasa salah satu plenet di anagkasaraya nun...Gambar anak buah aku tak de... dia kata dia malu nak bergambar kat asrama dia... ceh... malu kunun....

Kepada Izzat Fawwaz Hazmi.... Selamat belajar bersungguh-sungguh... Dan dapat berbakti pada mama dan abah kau nanti.....

Itu saje...

"Ikhlaskan diri selalu...."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...