Tuesday, November 30, 2010

Projek baru... jeng jeng jeng



Inilah projek terbaru aku dan family aku.... Ianya bermula penghujung Oktober kalau tak salah aku dalam 28 oktober 2010

Pembinaan teratak ni adalah berdekatan dengan rumah mak mertua aku, bersebelahan dengan kakak ipar (belah kanan) dan abang ipar aku pun (belah kiri)... dekat je.. Senang nak menziarah nanti.... huhuhu

Sebenarnya pembinaan teratak kecil ni adalah sebagai aset untuk masa depan kami... tapi buat masa ni, aku bagi la kepada sesiapa yang berkenaan untuk mendiaminya.... sebab aku masih duk kat Puchong Selangor nun....


Dan sebenarnya juga, orang yang paling layak duk sini adalah ibu dan bapak mertua aku... Sebab semua urusan pembelian perkakasan dibuat oleh mereka... cuma ada kadang-kadang kata persetujuan mereka minta dari kami berdua untuk menetapkan beberapa perkara.

Hahaha... apa uang aku tulis nih.... hehehe tak pe lah

Itu baru peringkat permulaan...

Nanti kalau ada progress memberangsangkan untuk projek pembinaan ni aku update lagi....

Sehingga itu....

Ikhlaskan diri selalu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...