Tuesday, January 8, 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Assalamualaikum semua....
Adu la... setelah sekian lama aku mencuba untuk sign in blog ni.. baru hari ni dapat buka... Alhamdulillah.. Nasib baik orang dari bahagian IT datang betulkan PC aku yang agak lembab ni.. heheh

Apa pun rasanya tak terlambat lagi untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru untuk semua warga dunia.. Tahun baru untuk kiraan kalender Masihi je pun... Tak de lah apa yang nak dibanggakan.... Kalender ciptaan manusia.. Tapi itulah.. kiraan masihi ni jugak la yang semua warga dunia dok kira beramai-ramai bila tiba detik 12 tengah malam 31 Disember 2012....

HAPPY NEW YEAR 2013....!!!!

Itulah amalam manusia dari zaman tok nenek dulu lagi.... Ianya akan diraikan setiap tahun... Masa tu bermula la masing-masing nak pasang azam baru...

Emm apa azam aku tahun ni ye??? Rasanya nak mohon diri ni lebih dekat dengan Pencipta... sebenarnya azam ni dah bermula dari tahun lepas.... masa tahun baru hijri dulu... kira aku sambung je la kan azam ni... huhu

Moga diperkenankan doaku ini... Insya Allah....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...