Tuesday, February 8, 2011

Terima kasih....

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh......

Kepada semua pembaca blog yang dikasihi semua, terma kasih atas pandangan dan sokongan yang diberikan... Sebenarnya blog yang aku tulis di sini adalah sebagai rentetan kenangan yang telah aku tempuhi dari sehari kesehari , bulan ke bulan dan tahun ke tahun....

Semua kenangan yang telah aku lalui, hanyalah tinggal kenangan... Semuanya itu akan aku kenang sebagai detik manis, masam, pahit, kelat dan sebagainya.... Kenangan itu akan aku simpan dalam-dalam kerana semuanya tidak akan berlaku untuk kali yang kedua.

Melihat perkembangan tumbesaran anak-anak aku di dalam blog ini, ia telah menjadi satu kenangan yang paling manis dalam hidup aku..... Tidak ada perkara yang paling menggembirakan melainkan dikurniakan suami yang penyayang dan anak-anak yang comel yang sedang membesar, keluarga yang sentiasa mengerti pahit manis laluan hidupku....kawan-kawan yang sentiasa menyokong perkembangan kerjaya aku.... terima kasih semua... kerana kalian aku masih disini....

Semoga jalinan ukhuwah kita tidak akan terputus sampai bila-bila... Amin....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...