Thursday, February 10, 2011

Alhamdulillah.....

Baru aku sedar.... kali terakhir aku update blog aku adalah pada hujung tahun lepas ( lepas tolak 2 ntry yang aku masukkan semalam).... Lamanya aku tak bersama blog kesayangan aku ni.... Emmm... semenjak aku bertukar kerjaya ni, macam-macam tugasan yang perlu aku lakukan... dah la tu ada dateline pulaknyer.... Adu la...

Aku tengok-tengok balik, aku tak sempat nak ucap selamat tahun baru 2011 dan selamat menyambut tahun baru cina.. hehehe... kira sibuk tahap cipan la tu...tahun ni memang tahun yang menguji kesabaran aku nampaknyer.... Dengan urusan di tempat kerja baru... menguruskan anak baru masuk darjah satu..... menguruskan anak masuk tadika... menguruskan urusan keluarga di kampung ... Fuh.... kalau di ingat2kan memang memenatkan....

Tapi tak per, dah ini jalan yang aku pilih... Rasanya tak salah dah pilihan aku ini... Haluan hidup yang aku pilih ni diharap mendapat keberkatan dariNya.... Amin...

Malam ni aku tak de apa nak cerita, cuma aku rasa agak gembira sebab telah berlaku sesuatu yang mengembirakan hidup aku pada hari ini.... Beban yang aku rasa memberati bahuku , akhirnya telah hilang dengan hasil yang telah aku lihat pada hari ini... Leganya rasa...

up load gambo sikit.... hihihi
Tu dia..... kirik kanan,,, kirik kanan.... kiri lagi... hihihi
Dan lagi.... semangat sungguh mereka-mereka ini....

Harap-harap, kami boleh menjadi salah seorang pemenang dari belasan kumpulan yang bertanding pada Pertandingan Perarakan Maulidur Rasul minggu depan di stadium Shah Alam....

Insya Allah... Amin...

de 9W2MEZ

73




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...