Friday, August 6, 2010

Akhirnya.... Hanin dah berjalan sendiri... 05.08.2010

Semalam.... habis je kerja-kerja aku kat office, macam biasa aku akan drive balik ke rumah... Biasanya aku akan naik terus dan membersihkan diri sebelum turun semula mengadap karenah anak-anak aku....

Tapi petang tu aku terus je duduk depan tv sambil melayan karenah anak-anak yang selalu merindukan kepulangan aku...

Si kecik Hanin, macam biasa akan memanggil-manggil nama aku kerana mengikut abang-abangnya yang mesti menjerit-jerit keriangan setiap kali aku pulang ke rumah. Hanin, dengan kening-kening yang terjongket ke atas akan memanggil nama aku dan memeluk aku minta di dukung...

Aku layan la kejap.. pas tu aku letakkan dia kat bawah.... Tapi alangkah terkejutnya aku, bila Hanin mula bangun dan menapak beberapa langkah ke arah maid aku....

Huh... Hanin dah nak berjalan sendiri... Alhamdulillah...
Berakhir la penantian aku selama 1 tahun 4 bulan menunggu Hanin yang sememangnaya boleh berjalan sendiri tetapi dek manja terlebih dia lebih rela didukung sentiasa... Kesian kat bibik aku... Kena dukung ke hulu ke hilir....

Namun aku rasa lepas ni bibik aku akan lebih mudah melakukan tugas harian kerana Hanin dah nak berjalan sendiri... Dah tentu aku orang yang gembira dengan perkembanga Hanin ni.... dan yang pasti ada orang yang lebih gembira dan lega dengan perkembangan Hanin ni... sape lagik....

Suker la bibik aku tuh... hihihi


Post Options

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...