Thursday, July 8, 2010

Hari Lahir Fadzrin Anwar... 3 tahun...


3 Julai 2010.... Abg teh sms aku sampai 3 kali memberitahu nak buat sambutan Hari lahir Fadzrin... Amboi... 3 kali tu... 3 kali... hehehe

Kebetulan pada masa yang sama mak mertua, ayah mertua , kak wa sefamily datang rumah aku.... sebab nak ambil asyraf dr kem latihan Sg Besi dan nak mendaftar di Universiti Petahanan pula... (tahniah Asyraf!!!) Erm... tak pe lah aku bukannya pegi lama sangat pun... sepetang je kalau nak lepak rumah abg teh pun... hehehe

So, anak-anak aku yang paling excited nak pergi... bukan sebab nak makan kek sangat... nak bermain je sebenarnya... dengan sepupu dia tu....

Sampai je umah teh, kecoh je mulut fadzrin cerita dia ada kek besar... Aisey, aku baru teringat yang aku datang tak bawak hadiah pun..... tak pe lah aku bagi voucer berbentuk wang tunai je lah... huhuhu

So, kek dah ready nak tiup, maka berdendang la anak-anak aku dengan anak-anak abg teh menyanyikan lagu yang satu dunia pun tahu lagu tu...
"Happy birthday to youk....
"Happy birthday to youk....
"Happy birthday to fadzrin....
"Happy birthday to youk....'''

Di atas tu adalah senikata Fadzrin ... aku salin semula... moncong je mulut dia masa menyebut perkataan you tu... sebab tu jadi youkkkk....
Abang ngan kakak Fadzrin yang excited nampaknya....
"Ngape la papa aku tak beli cup cake untuk aku kali ni....Kat abang papa beli..... Ini tidak adillllllllll!!!!" Kata Fadzrin di dalam hatinya...
Tak kisah la kek apa pun... janji ada kek... "Kak tolong potomkan... adik nak makan kek...."
Lepas potong kek, kami dijamu dengan mee goreng buatan tangan abg dan kak teh aku... (kak teh?? cam pelik pulak panggil cam tu ..... heheh)

Then, lepas perut dah kenyang dan dah borak-borak serba sedikit ( heheh sebenarnya kami ada rancangan baikkkkkk punya hari minggu tu di Putrajaya.. syyyy!!!!) kami pun minta diri nak balik....

Ye la kan tak baik duk lama-lama kat rumah orang, lagi pun tak maghrib lagi....

Kepada Fadzrin... Selamat hari lahir... selalu-selalu lah potong rambut tu... Mak chu tak nak dengar lagi ada orang kata cenggini.....

" Laaaaaa ngape potong rambut cam budak lelaki niiiiii??? "

Heheheh.... hanya mereka dan keluarga mereka yang tahu maksud perkataan di atas...

OK... chow chin chow....



1 comment:

  1. selamat ari lahir pada budka comel ni..semuga menjadi insan yang terbaik di dunia dan akhirat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...