Friday, July 30, 2010

Cuba teka apa yg minah ni bawak???

Ha ha ha nak tau satu cerita???? Kisah ni berlaku pada 27hb Julai 2010 di Terengganu...

Masa ni kita orang baru balik dari beli kepok leko ngan kepok keping kat Batu Rakit....
Tiba-tiba aku dikejutkan dengan sorang minah (pelajar U kot) yang bawak motor ni... boleh tahan juga lajunya dia bawa motor... (atau kete aku yanag dibawa dengan perlahan...???)

Sepanjang perjalanan tu, maka bergilir-gilir la sama ada kete aku di depan atau motor dia kat depan kete aku...

Tetiba mata aku tertumpu pada sesuatu kat bakul motor dia tu... ada 2 kelibat benda yang aku rasa macam aku kenal je bende tu... Uiks.. Biar betul dia ni....betul ke minah ni bawak barang tu dengan begitu laju sekali???? siap potong kete aku lagik... (masa kat trafik light la.. hehehe)

Kalau korang pandai agak agak ape kebende la kan????
Nak tau???


Jeng....


Jeng....


jeng .....

skroll bawah lagi...... hehehe


lagi


lagi















































Tu dia..... jangan tak caya....

Dengan penuh keyakinan dan keberaniannya.... dia letak buah durian kat bakul motor dia tu...
Aku rasa ada la lebih kurang satu inci setengah je duri durian tu dengan kepala lutut dia.....

Bayang kan la, kalau dia break secara tiba-tiba... huh !! Mau 4 jarum juga tu nak sambung kulit kepala lutut dia hehehe

Sekadar ingatan kepada aku dan semua... Moralnya... berhati-hati la d jalan raya....

Aku doakan minah ni selamat sampai ke destinasi (sebab kami terpisah masa kat simpang UMT @ Kustem) dan selamat menjamu selera dengan buah durian yang di bawanya....

Bukan senang oo nak bertarung nyawa demi seulas buah durian.. huhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...