Wednesday, June 23, 2010

The very beautiful blogger....




Hahaha.. akhirnya... dapat juga aku add gambo ni dan paste kat blog aku...

Sekalung terima kasih kepada cekwa di atas kiriman gambo ini... Terima kasih juga kerana memilih aku di antara ramai-ramai orang dalam dunia ni yang dikenalinya... Kiranya aku ni termasuk senarai pendek cek wa la kot...

Huhu.. ni yang buat aku terharu, sampai nak kuor air mata ni...
Time kasih sekali lagi cek wa...
Tahun ni koi bagi duit raya RM5 kat cek wa yea......

hua hua hua...

3 comments:

  1. aaaaa...lawa..lawa..duit raye RM5 jek? saloh tulis kot, bg lah RM500 ke heheh

    ReplyDelete
  2. satu jek cekwa nak komen sket ...tulisan kat blog aok ni tak baper terang lahh..kemamor mate cekwa mase nak membacenyer ..al maklumlah sejak jadi nenek ni tak baper dahhhh...kalau boleh terang2kan lah sket tulisan tu yak!

    ReplyDelete
  3. Hahaha.... RM500 yek??? Banyok tuh... RM5 udoh ler.. hihi

    Pasal tulisan ni ye... emmm kaler mende yang terang sikit yek... Ada cadangan???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...