Thursday, January 21, 2010

Tak Sempat Langsung weh....

Emmm.... gitu la gayanya... Masa cepat betul berlalu... sedar-sedar dah 21hb Januari 2010... Rerasa macam baru je sedar tahun 2010 baru masuk....
Bukannya apa... 12hb yang lepas, hari jadi dua orng hero aku... Razyn dan Hafzy... 6 dan 5 tahun.... Ada la buat majlis potong kek... tapi sempoi je la...

18hb yang lepas pulak hari ulangtahun kelahiran aku.... Tu lagi dasyat, tak sambut pun heheh... tapi dah tua-tua... eh dah matang ni, segan la pulak nak tiup-tiup lilin kek... Tak mende la tu... yang penting orang yang paling penting dalam hidup aku tak lupa mengungkapkan pada aku... itu dah memadai dan paling berharga rasanya....

Minggu ni adalah minggu yang genting buat aku.... banyak cabaran dan dugaan yang aku tempuhi saat ini... Kesibukan persiapan dinner dan exam agak mencabar untuk aku nak catch up kedua-duanya pada masa yang sama... Moga aku berjaya untuk kedua-duanya...Amen...

Itu je lah untuk kali ni... lepas ni boleh update lagi.... Nak siap-siap pegi tengok member buat persembahan dan berlakon pulak....

73..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...