Friday, November 20, 2009

Tahniah pada anak sedara kume.... 5A

Emm.. UPSR dah kuar resultnya...

Anak sedara aku, Qudzandria Nur bt Sabri seorang budak yang agak nakal dan banyak memain... Moknya punya la risau dia nak peksa UPSR tuh.... dia ni jenis yang suka main dengan bebudok kecik... tak padan langsung dengan umornya... kalau aku balik kg tu... dia akan kawan dengan anok aku yg umor baru lapan tahun tuh..... Main ler ntoh mende-mende kat plantor rumah....

Tapi tu la kan.... budok2 yang nakal ni jangan disangka tak pandai... Kadang-kadang yang nakal tu ler yang ligat otoknyer....

Keputusan UPSR baru ni dia dapat 5A... menangis mok dia (kakak aku ler tu...) Dia pun tak sangka.... Anok dia antara 5 orang di sekolah dia (Sek Keb Raub) tu yg dapat 5A...
Apa pun tahniah la pada akak aku n Quzan.... Moga boleh masuk sekolah yang best-best lepas ni...

Quzan... depan sekali tengah posing sakan masa raya baru-baru ni....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...