Wednesday, May 13, 2009

Salam...salam... salam....

Salam Perkenalan buat semua rakan radio yang dihormati...
Sebagai Rakan baru di dalam dunia blogger ini saya, 9W2MEZ a.k.a Khamizah binti Kamarudin ingin mengucapkan selamat datang ke blog saya yang baru.... (Baru nak berjinak-jinak dengan dunia blog.)

Walaupun saya memang di dalam line IT, tetapi agak lambat terbuka hati untuk membuat blog saya sendiri... Memandangkan saya mendapat cadangan dan sokongan dari rakan-rakan, terutama dari suami terchenta, untuk membuat blog, maka saya sambut cabaran itu dengan membuat blog saya sendiri yang mana "dunia blogger" menjadi semakin popular, terutama di kalangan rakan-rakan radio sendiri....

Tujuan saya membuat blog ini adalah untuk mengumpul seramai mungkin rakan-rakan radio yang terdiri dari YL dan XYL yang turut meminati hobi yang sama ini... InsyaAllah jika mendapat kerjasama dari rakan semua, akan saya usahakan dari masa ke semasa.

Apa lagi yang saya nak masukkan dalam blog saya ni yea??? Oh ya saya juga akan cuba dari masa kesemasa untuk melaporkan aktiviti YL dan XYL yang telibat dengan mana-mana aktiviti rakan radio sekiranya saya turut menyertai program itu. Tetapi sekiranya ada mana-mana YM atau XYM ingin saya menceritakan perihal YL atau XYL mereka tetapi macam tak sesueiii nak letak dalam blog mereka atau tak de blog....lagi, maka boleh juga bagi kat saya maklumat itu dan akan saya masukkan dalam blog saya ini...

Itu saja buat pertama kali ini... Kalau ada salah dan silap... harap dapat memberi teguran membina...
Terima kasih atas sokongan rakan semua..

73, Cherio
de 9W2MEZ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...