Tuesday, June 19, 2012

Lamanya tak update blog.... Nadia dan Khadra Khaleesa

Assalamualaikum semua... (jawab... tak jawab dosa) Lamanya tak update blog.... Huhu... sibuk yang amat sangat... Biasa la... semua orang sibuk... tapi nak luangkan masa dengan mengadap laptop bukan mudah... Dengan kerja-kerja yang tak pernah habis dan melayan anak-anak dengan homework mereka kat rumah... 

Apa nak cerita ye....
Ok yang terkini la aku cerita... Baru-baru ni aku dapat sms dari Shah (hubby adik angkat aku ) mengatakan bahawa isterinya, Nurul Nadia la tu... telah selamat melahirkan baby perempuan dengan 2.8kg pada jam 10 pagi hari Sabtu 10 Jun 2012. Alhamdulillah... Nadia dah jadi seorang ibu... Babynya pun comel...kan? kan?


 


Yang klakarnya aku dah lama tak pergi hospital PPMUM... so main terjah je la bangunan mana satu... mula-mula masuk bangunan wad bersalin.... dok cari arrow wad bersalin sampai jumpa.... So lepas parking aku pun naik lift.... sampai atas dengan confident aku, hubby ngan Hanin pun tuju bahagian wad kanak-kanak... 

Nad kata wad dia no 42... tapi bila sapai atas... jupa wad sampai no 25 je... hahaha Dah rasa salah bangunan ni.... bila tanya cik misi yang baik kati... dia kata, wad bersalin bangunan sebelah sana kak.... Hua hua hua... 

Skali salah masuk da.... Turun lift... naik bangunan sebelah kiri... baru la betul... dan dapat la jumpa baby yang shomel sangat tu.... Khadra Khaleesa...

Bila risik-risik, Nadia kata nama anak dia bermula dengan "KHA" tu sempena nama kaka kesayangan dia ni la....

Emmm..... patutkah aku berbangga di saat ini???? hehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...