Wednesday, July 13, 2011

Lawatan ke Kompleks Taman Seni Islam, Shah Alam

Hari ini, 12 Julai 2011 aku telah membawa murid-murid nasyidku membuat persembahan di Kompleks Taman Seni Islam Shah Alam....

Setelah berhempas pulas berlatih nasyid pagi dan petang, akhirnya sebanyak 4 kumpulan nasyid dari sekolahku telah berjaya membuat persembahan yang boleh dikatakan ...ok la.. hehehe


Sebenarnya ini adalah pendedahan awal yang aku buat bagi generasi pelapis memandangkan aku merupakan Ketua Guru Nasyid sekolah, jadi kena la pasang strategi yang betul... Memang la persembahan ada yang cacat celanya especially bagi murid tingkatan 1 dan 2 (first time la katakan...) tapi sekurang-kurangnya mereka ada semangat dan boleh perform... Bakat tu memang dah anugerah tuhan... cuma aku kena gilap je lagi kot....

bagi murid form 3 dan 5 mereka dah biasa buat persembahan nasyid, so tak jadi masalah la pada mereka dan aku sekali.. huhu

Meh layan gambo.....

 Baru sampai... sebelum melawat pameran pedang-pedang Rasulullah... Sekali masuk RM5.00 (murid) dan untuk dewasa RM10.00. Yang bestnya, memandangkan aku pandai deal ngan organizer, dapatlah kami cikgu 6 orang masuk dengan bayaran RM5.00 sorang...
Yang ni group tingkatan 2... Ada improvement... boleh dibawa ke tengah tahun depan ni....
 Murid tingkatan satu.... Alhamdulillah .. sebagai langkah permulaan
 Yang ni dah senior... suara dah power.... huhu
Satu-satunya group lelaki... Diaorang ni pun dah biasa buat persembahan kat luar.....
 Antara bahan pameran yang dipamirkan.... selain pedang-pedang Rasulullah.... Pedang Rasulullah tak boleh amek gambar... Kalau nak jugak kena bayar RM10.00...
 Tu dia.. penyokong punya la ramai.. heheh semuanya dari sekolah aku tu...
dah nak balik.... tak pe lah kan gambo blurrrr aje...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...