Sunday, April 10, 2011

Menyertai pertandingan Mewarna di Pasaraya Aktif Kerayong...

Baru baru ni 2hb April 2011, aku balik ke Kerayong untuk melawat ibu dan bapa mertua aku.... rupanya ibu mertua aku telah mendaftarkan 2 cucunya, Ayuni dan anak aku untuk menyertai satu peraduan mewarna yang di anjurkan oleh stabilo dan pasaraya Aktif di bandar Kerayong....

Berbekalkan pengalaman yang tak de oleh anak aku...(Ayuni rajin jugak masuk peraduan mewarna ni ) maka, pergi la jugak meramaikan peserta....

Si kecik Hanin dan Hafzy pun nak ambik bahagian jugak... (bahagian menyibuk.. )
Tekun.....
Hadiah percuma berbentuk air season dan maruku untuk semua peserta...

Dah keputusannya.... anak aku dan Ayuni berjaya mendapat hadiah saguhati berupa hook baju dan tupperware Nestle... hehehe

Alhamdulillah...

2 comments:

  1. Tahniah...kalau rajin gi mewarna banyak dpt hadiah tuu!

    ReplyDelete
  2. Ye la Cek Wa...
    Baru nak asah bakat nih....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...