Friday, May 21, 2010

Blog oh blog.....

Salam semua....
Lamanya aku menyepi.... dari dunia blog aku ni.... Maklum jelah selama 10 bulan aku dihambat dengan kerja2 kursus aku yang berlambak-lambak... Akhirnya, aku selamat menghadapinya dengan baik sekali... rasanya la....

Selam 10 bulan, blog aku terbiar sepi... nak update berukban aku tak ok kat terengganu tu... kalau ok pun boleh dikira jengan jari je berapa kali dalam sebulan... tu yang membuatkan jari jemari aku juga lemah untuk menekan keyboard.... atau nak upload peristiwa2 penting sepanjang aku berada di sana....

Bukan apa, aku rasa, blog ini akan menjadi rujukan anak cucu aku bila aku dah tua nanti... heheh aku rasa la... Mereka boleh tahu apa yang aku buat sepanjang masa muda aku, dan kenangan mak bapak diaorang yang aku coretkan dari besar ibu jari hingga menjadi ibu dan bapak orang....

Dan blog ini juga akan menjadi kenangan untuk aku sendiri memandangkan aku ni tak reti nak simpan kenangan2 yang aku ada sepanjang hidup ini... Terutama peristiwa2 menarik dan berharga...

Sebenarnya terlalu banyak peristiwa yang aku kena upload di dalam blog aku ni... tapi rasa macam dah tak 'fresh' sebab peristiwa tu dah lama berlalu....

Tapi Insya Allah, memandangkan aku dah kembali ke Puchong ni, akan ku gagahi juga menekan butang2 keyboard , meng'upload' mende yang aku rasa menarik dalam hidup aku selagi terdaya dan ada masa...

Korang tunguuuuuuuuuuuuuuu................

sehingga itu... cau cin cau...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...