Monday, December 28, 2009

Aktiviti anak-anak aku di musim cuti...

Emm... sari dua lagi sekolah dah nak bermula... Mana mak ayah yang ada anak yang bersekolah tentu kembang kempis juga nak menyediakan wang ringgitnya.... Kalau sorang tak pe... kalau lebih 3 orang... emmm... memang kena ikat perut jugak ler....Ndak-ndak musim-musim gawat camni...
Kalau macam aku, nampaknya anak sulung aku masih pakai baju tahun lepas ler... Nak wat camana, aku jauh di pantai timur ni,.... nak menyediakan serba serbi yang lengkap tentu tak dapat nak buat untuk tahun 2010 nanti... tapi tak pe lah bukan lama pun lagi aku kat sini... 4 bulan je lagi aku jadi rakyat sini... pas tu aku balik puchong la jugak...

Aku bukan nak citer pasal persediaan sekolah... aku nak cerita pasal aktiviti anak-anak aku musim cuti ni.... apa lagi... yang tu ler....


Layan PS2 ler.. Sampai tamat Game Ben10 dia orang main... complete set tuh... ermmm budak-budak... Dari kiri: Dyna, Hanin, Hafzy n Razyn.. dia la sifu game nih...

Si kecik pun tumpang tuie nampaknya... hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...